יום שני, 11 באוקטובר 2010

בעיות זין - דיאלוג עם איבר


"אין לך מושג כמה אני כועס עלייך!" צעקתי עליו.
"מה?!" הוא התמם.
"אל תשחק לי אותה, יא חתיכת פחדן! אתה יודע בדיוק מה!" המשכתי לצרוח עליו "הנה, עכשיו אתה עושה בדיוק אותו דבר מתחבא לך כמו איזה צב מפוחד!"
"אתה יודע שאם הייתי רוצה הייתי יכול..." הוא ניסה להגן על עצמו.
"וזה בכלל מעצבן!" חמתי בערה בי "אם אתה יכול אז למה הייתה צריך לדפוק אותי ככה?! עד שאני כבר משיג זיון אתה חייב לדפוק אותי במקום ששנינו יחד נדפוק אותה? מה אני בן 50 שלא עומד לו? אולי אתה צריך ויאגרה?" שאלתי בהתגרות.
"אל תזכיר לי את השם הזה!" הוא הזדעק " אתה יודע מה זה עלול לעשות לי, זה כמו שאתה תיקח 5 כדורי אקסטזי, לא יהיה לך מושג מה אתה עושה אבל לא תוכל להפסיק. חוצמזה, מה אתה רוצה? בסוף הייתי בסדר, בסוף זיינת אותה, לא? אז מה הבעיה שלך?".
"בסוף. אבל בדרך איזה בושות עשית לי, היא בטח יושבת עכשיו עם החברות שלה והן צוחקות עלי, קוראות לי, סליחה, לך, אימפוטנט"
"לך תזדיין!" הוא צעק אלי מלמטה.
"באמת שהייתי רוצה, אבל מישהו (!) מפריע לי!"
"מצחיק מאוד! חכה-חכה, אתה חושב שאלה בושות, חכה תראה מה אני יעשה לך בפעם הבאה שתרצה לזיין אותה, אני כל-כך ייתכווץ שתצטרכו לעשות את זה כמו לסביות".
" על מי אתה עובד" צחקתי עליו "אתה יודע שאתה צריך את זה יותר ממני, בעצם, רק בגללך התחלתי איתה בכלל. אתה זה שהתחיל להתרגש שם למטה כשפגשנו אותה, בלעדייך לא היה לי את כל הכאב ראש שהיא גרמה לי, וגם לא את הפדיחות, בטח כשהיא אמרה שזה בסדר ואפשר רק להתחבק היא בעצם התאפקה כדי לא להשתין מרוב צחוק"
"זה שאתה אידיוט זה לא אשמתי" הוא הטיח בי.
"אני אידיוט?! במקום לתת לה בראש הייתי צריך להתחבק איתה שעה עד שכבודו התעורר והחליט שהגיע הזמן להתחיל לעבוד" יכלתי להשתגע ממנו.
"זהו!  עכשיו אני לא שם זין על העבודה שלך, תרתי משמע, לא אכפת לי איזה כוסית תביא, אני לא קם יותר, אם אתה כזה כפוי טובה, אני לא עושה עוד שום דבר בשבילך"
"בסדר, אולי באמת עדיף לי בלעדייך" אמרתי.
"טוב" הוא המשיך.
"אין בעיה..."
"אתה ביקשת את זה..."
"אם אתה אומר"
...
"נו!" הוא אמר
"נו מה?" שאלתי
" נו לך תתקשר אליה, ניתן לה בראש!" 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה